Jamaica - Reisverslagen van Marianne van Rijn - WaarBenJij.nu Jamaica - Reisverslagen van Marianne van Rijn - WaarBenJij.nu

Jamaica

Op stap

Via Projects Abroad krijg ik de mogelijkheid op een droom waar te maken. Even weg uit mijn vertrouwde omgeving, een nieuwe wereld ontdekken en genieten van andere culturen.

Eind september vertrek ik naar Jamaica om twee maanden in een gastgezin te leven. Door de week ga ik helpen in een voorschoolse dagopvang voor jonge kinderen en in het weekend ga ik met andere vrijwilligers het mooie eiland verkennen.

Recente Reisverslagen:

01 December 2012

Thuis........

25 November 2012

Mijn eigen 'Akker' thuis

24 November 2012

Geen hondje, geen lover, dan maar een k..........

22 November 2012

fruithapje

21 November 2012

20 november de dag van de rechten voor het kind
Marianne

Op stap Via Projects Abroad krijg ik de mogelijkheid op een droom waar te maken. Even weg uit mijn vertrouwde omgeving, een nieuwe wereld ontdekken en genieten van andere culturen. Eind september vertrek ik naar Jamaica om twee maanden in een gastgezin te leven. Door de week ga ik helpen in een voorschoolse dagopvang voor jonge kinderen en in het weekend ga ik met andere vrijwilligers het mooie eiland verkennen.

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10494

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 26 November 2012

Jamaica

Landen bezocht: