foto's - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Marianne Rijn - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Marianne Rijn - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

02 November 2012 | Jamaica, Kingston

Er zijn wat foto's te bekijken. Dank zij Sandy ook dit voor elkaar gekregen.

  • 02 November 2012 - 08:18

    Gerda:

    Wat een leuke foto's! Je staat er zooooo leuk op met die knappe Jamaicaan!
    Mooi hoor dat het gelukt is met de foto's er op te zetten, want onderhand zijn we hier erg benieuwd en hebben we hele voorstellingen bij jou verhalen.
    Kan me indenken dat de kinderen blij zijn met jou!

    Liefs, Gerda

  • 02 November 2012 - 09:50

    Corrie Beijers:

    Dag lieve Marianne,
    Wat leuk,dat het toch nog gelukt is met de foto,s.
    Waar Sandy al niet goed voor is.
    Ik moest eerst even nadenken,wie Sandy is.
    Het is ook nog vroeg in de morgen.
    Ik vind je verslagen heel interressant.
    Bijna waan ik me bij jou.
    Ik hoop,dat je deze maand nog heel veel mag zien van Jamayca.

    Marianne geniet van alle leuke dingen in Jamayca.


    Een lieve groet Corrie

  • 02 November 2012 - 10:38

    Jeske (Projects Abroad):

    Hoi Marianne,

    Wat een leuke foto's! Als je terug bent, zouden we er graag een paar van je ontvangen!:)
    Erg leuk die hoedjes van papier! Heb je ze ook het liedje geleerd? ;-)

    groetjes Jeske
    Projects Abroad

  • 02 November 2012 - 13:20

    Mariet Van Dooren:

    Ik kan de foto's niet zien wie helpt me even hoe ik ze kan bekijken.
    Mariet

  • 02 November 2012 - 14:36

    R & R:

    Eerst voor Mariet van Dooren.

    Links boven de foto van Marianne staat: Reisdetails, reisverslagen, foto's en video's. Als je op 'foto's' klikt krijg je kleine foto's in beeld. Daar op drukken en dan worden ze groter. Succes.

    En nu voor Marianne, wat een belevenissen en ik voel nog steeds de warmte van dat land in je verhalen. Geweldig dat de stap die je hebt genomen tot nu toe zo goed uitpakt. Je laatste maand is ingegaan, vliegt de tijd voor jou ook zo en is het intens genieten? Ik denk het wel en ga lekker zo door. Wij wachten weer op je mooie vervolg. Knuffel R & R

  • 02 November 2012 - 15:29

    Mariet Van Dooren:

    Het is nu gelukt om de foto's tebekijken, Marianne wat leuk om tezien dat de kinderen zo'n plezier hebben met hun gevouwen hoedjes.
    Nog veel plezier samen.

  • 05 November 2012 - 12:19

    Lammy:

    vandaag voor het eerst je berichten gezien.heerlijk om zulke enthousiaste verhalen te lezen.
    ik ben heel benieuwd naar je verhalen als je weer terug bent. we hebben je gemist bij de leesclub.
    heel veel liefs.
    Lammy.

  • 07 November 2012 - 22:41

    Ans W.:

    Dankzij de aanwijzingen die Mariet van D.kreeg,heb ook ik de foto's gevonden .
    Een prachtige foto van jou en de Jamaïcaan , maar de kinderen met de hoedjes zijn helemaal te gek.
    Ze kunnen zo in de Unicefcatalogus !
    Een lieve groet van mij , Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

Op stap Via Projects Abroad krijg ik de mogelijkheid op een droom waar te maken. Even weg uit mijn vertrouwde omgeving, een nieuwe wereld ontdekken en genieten van andere culturen. Eind september vertrek ik naar Jamaica om twee maanden in een gastgezin te leven. Door de week ga ik helpen in een voorschoolse dagopvang voor jonge kinderen en in het weekend ga ik met andere vrijwilligers het mooie eiland verkennen.

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 10496

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 26 November 2012

Jamaica

Landen bezocht: