Mijn eigen 'Akker' thuis - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Marianne Rijn - WaarBenJij.nu Mijn eigen 'Akker' thuis - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Marianne Rijn - WaarBenJij.nu

Mijn eigen 'Akker' thuis

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

25 November 2012 | Jamaica, Kingston

Voldaan kom ik graag terug naar mijn eigen 'Akker' .Ik kijk er naar uit om iedereen weer te zien en te spreken. Ik ben onder de indruk van al jullie meeleven, dat heeft me ontroerd.

Afscheid nemen is het begin van een mooie herinnering.
Afscheid van mijn gastvrije gastgezin, de peuters en kleuters van de care, de vrijwilligers en van het geweldige team van ProjectsAbroad , vooral van Patrina. Ik heb het allemaal gedaan met veel emotie maar ook met ontzettend veel voldoening.

Een grote droom heb ik waar kunnen maken en ik ben zo dankbaar dat ik dit heb kunnen doen.

Lichamelijk gelouterd en van binnen verrijkt, kom ik terug om jullie te knuffelen.
Marianne
p.s. Er zijn hier helemaal geen Rumbonen!

  • 25 November 2012 - 10:15

    Marieange:

    Een goed terugreis, maar stel je wel even in op de kou. Hope;lijk zit de zon goed in je lijf.
    Liefs

  • 25 November 2012 - 10:15

    Frans En Margriet Van Rijn:

    Hoi Marianne,

    Mooi dat je zo voldaan kan terugkeren. We wensen je een goede reis en we brengen de groeten over aan de rest van de familie als we op de verjaardag van Joke zijn.

    Einde van deze knuffels.,
    Frans

  • 25 November 2012 - 12:03

    Gerda:

    Dag Marianne,

    Alvast een goede thuisreis gewenst en je kunt inderdaad terugkijken op een onvergetelijke tijd.
    Misschien zien we je op 30 november al en kun je de vele verhalen bij ons kwijt.

    Liefs en knuffel,
    Gerda

  • 25 November 2012 - 12:04

    Jos En Hannie:

    Geweldig je weer thuis te ontmoeten.
    Nieuwsgierig wat al die zaatjes gaan opleveren in-op je `eigen` akker.
    Jaloers en trots is wat in ons opkomt.
    Goede reis en welkom thuis.
    Jos en Hannie

  • 25 November 2012 - 13:28

    Truus:

    Lieve Marianne, de tijd is omgevlogen, volgens mij. Een prachtige ervaring voor jou!, en wat heb je een mooi verslag voor de 'volgers'ervan gemaakt. Superleuk...
    Goede terugreis ! ( en een fijne thuiskomst , jijzelf een beetje nieuw.
    Een lieve groet, Truus

  • 25 November 2012 - 13:32

    Joke:

    Fijn dat je binnenkort weer aan kunt schuiven bij de tafel van 5 dan wordt de tafel weer de tafel van 6.
    Zien uit naar je verhalen.
    Goede reis .
    Tot volgende week.

    joke


  • 25 November 2012 - 18:06

    Mariet:

    Marianne een fijne thuis reis en tot gauw in Vriezenveen.
    groetjes Mariet

  • 26 November 2012 - 00:35

    Gerdi Leussink:

    Je bent waarschijnlijk al weer thuis als je dit leest. Dank voor alle mooie verhalen en ik hoop dat je je schatje wel mee hebt genomen.
    Dag lieve Marianne, tot gauw.
    Knuffel van Gerdi

  • 26 November 2012 - 09:01

    Jeske (Projects Abroad):

    Hoi Marianne,
    Nou, het zit er dus op voor jou...! We hebben genoten van je mooie verhalen en zijn blij dat dit voor jou zo'n bijzondere en waardevolle ervaring is geweest!
    Nu weer terug in het koude kikkerlandje, dat zal wel weer even wennen zijn!
    groetjes Jeske
    Projects Abroad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

Op stap Via Projects Abroad krijg ik de mogelijkheid op een droom waar te maken. Even weg uit mijn vertrouwde omgeving, een nieuwe wereld ontdekken en genieten van andere culturen. Eind september vertrek ik naar Jamaica om twee maanden in een gastgezin te leven. Door de week ga ik helpen in een voorschoolse dagopvang voor jonge kinderen en in het weekend ga ik met andere vrijwilligers het mooie eiland verkennen.

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 10490

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 26 November 2012

Jamaica

Landen bezocht: